maandag 3 februari 2014

BACK 2 SCHOOL


En toen was het weer zover. We mogen weer.

De planning van roostertijden en bijbaan werktijden hangt al helemaal klaar. Mijn iPad is volledig opgeladen zodat ik tijdens college weer aantekeningen kan maken - of dat ik tenminste íets te doen heb - het is maar hoe je het bekijkt. Ik weet precies welke boeken ik moet gaan lenen bij de bieb - want zo rijk ben ik nu ook weer niet - en ik ben er weer helemaal totaal ready voor.

Of toch niet?

Ik moest vandaag eigenlijk een eindverslag voor stage schrijven, maar het is er nog niet écht van gekomen. Onze nieuwe pup, thee met chocolade en de zon waren iets aantrekkelijker en daar heb ik dus ook al mijn aandacht aan besteed. Ook is m'n kledingkast weer helemaal glad en zijn al mijn kastjes weer uitgezocht.

Hoe bedoel je, uitstelgedrag. Nu al, terwijl school pas morgen begint.

Toch moet ik straks echt aan de slag. Vanavond wil ik mijn fantastische verslag namelijk mailen naar m'n begeleidster en mijn stage helemaal goed afsluiten. Het cijfer 8 is al binnen vanuit de stageplek, maar ik moet nu ook nog echt even de laatste puntjes op de i zetten.

Vol goede moed beginnen we aan periode nummer drie. Het is wel weer even ademhalen na vijf maanden lang fulltime werken en daar ga ik ook flink van genieten. Maar, we moeten ook weer aan de bak. Veel vrije tijd betekent ook weer veel aan school werken - en daar hebben we eigenlijk geen zin in. Toch gaan we knallen. Ik heb nu al zin in de tentamenstress en ik kan niet wachten op de voorjaarsvakantie. Studentlife forever.

Liefs,
Amanda

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dankjewel Laura! Hihi, ik ben nu al een beetje verder gekomen... Komt vast goed. :)

      Verwijderen

Leuk dat je een berichtje achter laat. Thanks!