zaterdag 16 november 2013

MAC STUDIO FIX POWDER PLUS FOUNDATION


Nadat ik gisteravond voor het eerst weer in de wijde wereld op een feestje was beland, de nodige drankjes had gedronken en redelijk laat in mijn bed lag, was het fijn om vanmorgen op een snelle en simpele manier mijn huid weer glad, mat en effen te krijgen. 

Ik heb een hekel aan foundation. Het is een beetje viezig, plakkerig en ik krijg het nooit écht natuurlijk op mijn gezicht. Daarom gebruik ik tegenwoordig alleen de CC cream van L'Oréal. Deze zit inmiddels al een paar maanden in mijn make-up tasje, moet je nagaan hoe lang ik ermee doe. Het is een cream die rode vlekjes en bijvoorbeeld oneffenheden doet verdoezelen, maar het is dus geen foundation.

Toch wilde ik eens iets nieuws. Iets wat écht werkt en makkelijk aan te brengen is. Afgelopen zaterdag was het zo ver. Ik kocht mijn allereerste MAC product ooit. Seriously? Nooit gedacht dat ik eerder zou zijn dan mijn make-up verslaafde zusje, Fiona. 

Ik wilde een dekkende poeder, zodat ik geen foundation nodig heb. De Studio Fix Powder Plus foundation werd mij aangeraden door een leuke verkoopster bij Douglas. Het zit in een zwart compact doosje, inclusief spiegeltje en sponsje. Ook heel handig als je dus vaak onderweg bent. 




Natuurlijk moest ik aardig wat voor deze poeder neertellen en leef ik de komende weken op water en brood, het is absoluut geen low-budget. Maar, het is wel duurzaam. Ik weet zeker dat ik hier zuinig op zal zijn en dat deze poeder een lange tijd meegaat.

Op de linkerfoto draag ik geen make-up op mijn huid en rechts draag ik alleen de MAC Studio Fix Powder Plus Foundation. Natuurlijk kun je er ook nog wat concealer bij gebruiken en je gezicht meer kleur en pit geven met wat bronzer. Ik draag trouwens de kleur NW18.


MAC. Het werkt gewoon precies zoals jij het wil. Je hoeft niet te tobben om je huid mooi egaal te krijgen. Eigenlijk is het net Photoshop. Ik ben er ontzettend blij mee en ik weet zeker dat er meer MAC producten gaan volgen. De prijs van deze poeder is 30 euro. 

Liefs,
Amanda

4 opmerkingen:

  1. Jij hebt echt geen foundation of poeder nodig. Je eigen huid is al zo glad en zuiver van zichzelf!
    MAC is echt goed, vooral als je drogisterij make-up gewend bent. Dat is echt een heerlijk gevoel.
    Ik zie dat je in Krimpen woont, ga ik toevallig morgen heen haha.

    Thanks for sharing! Deze ga ik zeker eens overwegen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dankjewel. Ik heb wel echt iets nodig om vlekjes en oneffenheden te verbloemen hoor! Maar MAC is inderdaad echt heerlijk. Zou 'm zeker overwegen als ik jou was. Lekker snel en altijd handig. Wat ga je doen in Krimpen?

      Verwijderen
  2. Leuk blog heb je Amanda! :) Xx Rosario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Rosario! Hihi, ik moet nog wel even lezers opbouwen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achter laat. Thanks!