vrijdag 27 december 2013

THROW BACK CHRISTMAS


De kerstdagen zijn weer voorbij. We hebben weer mee gegalmd met de kerstliederen en onze buikjes rond gegeten. Jammer genoeg was ik de afgelopen twee dagen mega verkouden en niet zo fit. Hierdoor heb ik helaas de culinaire hoogstandjes nauwelijks kunnen proeven. Het kostte me veel moeite om te blijven ademen tijdens het eten en er zijn aardig wat ibuprofennetjes met rosé weggespoeld. Maar, ondanks dat ik de prachtige gerechten niet goed kon proeven, heb ik ze wel allemaal vastgelegd.

Gourmetten met mijn schoonfamilie, een drie gangen diner bij ons thuis, een buffet bij m'n schoonouders en daarna nog een keer gourmetten bij mijn ouders. Hoewel ik normaal een grote eter ben, heb ik me tijdens de kerst echt enorm moeten inhouden. Too bad. Maar, gelukkig hebben we de foto's nog.



Op 'derde' kerstdag ging ik samen met m'n vriend Thijs, broertje Fabian en zusje Larissa naar Disney on ice. Het was echt een mooie show en we waren helemaal gefascineerd door alle prachtige kostuums. Zo bizar knap dat mensen op zo'n sierlijke manier kunnen schaatsen en ook nog eens acteren. Wauw. Nu ga ik maar weer eens flink genieten van het komende weekend. Gezellig vriendinnen weer zien en natuurlijk snel even de stad induiken, want overal is SALE SALE SALE. Daarna gewoon weer twee daagjes werken. Maar hé, dan is het alweer bijna oudejaarsavond! 

Liefs,
Amanda

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk van Dinsey On Ice! Voel je je zeker weer even een kind! En zo te zien heb je ook een heerlijke (al wat eten, mm) kerst gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zeker, was echt genieten. Kende alle Disney verhalen nog uit m'n hoofd!

      Verwijderen
  2. Leuke foto's zeg! Zo te zien heb je een leuke kerst gehad! Ik zou ook graag een keertje naar Disney on Ice willen gaan haha lijkt me zó leuk ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Het was een leuke kerst, maar wel erg jammer dat ik al het lekkere eten niet goed heb kunnen proeven door mijn verkoudheid. Disney on Ice is zeker aan te raden!

      Verwijderen
  3. Ziet er heel gezellig uit, en dat eten lijkt me heerlijk! X

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achter laat. Thanks!