dinsdag 24 december 2013

CHRISTMAS WISHES


Afgelopen zaterdag mocht onze Live Praise band optreden tijdens het kerstconcert georganiseerd door Rejoice. Het was een prachtige avond met veel publiek, een afwisselend muzikaal programma en een mooie verhaallijn. We hebben genoten. Hieronder een kleine impressie van de avond.

Live Praise - Mary did you know



De komende dagen ga ik naar de kerk, gourmet ik met mijn schoonfamilie, schuif ik daarna aan bij een drie gangen diner met m'n eigen family, eet en gourmet ik gewoon nog een keer en doe ik veel meer leuke dingen. Een heerlijk drukke planning met veel voedsel en gezelligheid. 

Bij deze wens ik iedereen hele fijne dagen. Geniet van de liefde en van elkaar.

Liefs,
Amanda

2 opmerkingen:

  1. Het was een mooie avond. Ik heb genoten.
    Ik wens jullie sfeervolle dagen toe en alle goeds voor 2014.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achter laat. Thanks!