donderdag 21 november 2013

EEN WARM WINTER VOORUITZICHT


Vanmorgen was het 3 graden en de gevoelstemperatuur ongeveer -20. Wat een afgrijselijke vrieskou. Ik rilde en beefde bij de bushalte, keek om me heen en bedacht dat ik zo snel mogelijk moet emigreren naar een warm en exotisch land. Dit koude kikkerlandje is gewoon niets voor mij. Helaas kan ik het niet aan, ik ga iedereen te erg missen en krijg zeker weten heimwee.

Om toch maar eens even lekker positief te blijven tijdens deze donkere, koude en kille dagen: even denken aan alle leuke en spannende dingen die nog in het vooruitzicht liggen. Zo kom ik de winter wel door.

- Aankomend weekend ga ik naar Renesse met de allerleukste vriendinnen. Heerlijk natuurlijk. Dit wordt weer een weekendje ouderwets gek doen met de meiden. Spelletjes, de lekkerste hapjes, of course veel wijntjes, etentjes, stadjes bezoeken en weer gestoorde stapavonden. Wow, nu ik dit schrijf heb ik er nóg meer zin in.

- Sinterklaas vieren met schoonfamilie én mijn eigen familie. Ik hou gewoon van Sinterklaas. De voorbereiding, het dichten en het bedenken van een surprise. Love. It. En natuurlijk is de avond zelf ook altijd één groot feest. Bij ons is het namelijk de gewoonte dat we elkaar lekker voor gek mogen zetten. Wel op een leuke en normale manier, maar het mag een tikkeltje grof.

- Kerst. Mooie kerkdiensten, prachtige liederen, optreden met de LivePraise band en verrukkelijke foodies. Fijne dagen en eigenlijk altijd gezellig.

- De komende tijd ben ik op stage druk bezig met het ontwerpen van een online magazine. Heel erg vet natuurlijk. In de eerste weken van stage heb ik erg veel geschreven. Vandaag heb ik gehoord dat ik vanaf nu echt het visuele gedeelte van de communicatie mag ontdekken. So happy.

- Begin februari mag ik weer naar school. Heel gek en vreemd, maar stiekem ook wel weer leuk. Het is nu heel erg chill dat er geen enge tentamens of verslagen gemaakt moeten worden, maar weer naar school betekent wel meer vrije tijd.

- En wauw. Ik ga ook naar Stockholm in februari. Tijdens mijn animatiewerk in Italië heb ik onwijs lieve meiden uit Zweden ontmoet en ik ga deze blonde dames weer opzoeken. Sowieso vind ik Stockholm een geweldige stad en ik heb ook erg veel zin om bij te kletsen.

- En dan gaan we eigenlijk alweer richting het voorjaar. Misschien wel iets té optimistisch, maar in ieder geval heb ik voorlopig genoeg om naar uit te kijken.

Wat zijn jullie warme vooruitzichten deze winter?

Liefs,
Amanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achter laat. Thanks!