woensdag 20 november 2013

KRUIDVAT KOOPJES


Net als (bijna) ieder ander meisje in Nederland trok ik vandaag een sprintje naar de Kruidvat. Het was weer rennen, vliegen en haasten omdat ik meteen door uit stage ging. Maar, in 20 minuten had ik 'm gevonden, ben ik geslaagd tussen alle struinende en plunderende vrouwen en was ik ook nog eens nét op tijd voor mijn bus. Wat een topdag.

Er stonden geen producten op mijn lijstje die ik écht heel erg nodig had, maar toch heb ik 6 mooie make-upjes kunnen scoren. Eigenlijk alleen maar budget producten en nu dus nog goedkoper dan normaal. Wat een mooie kans.


De mascara kocht ik dit keer alweer voor de vierde keer. Hij is spotgoedkoop en werkt makkelijk en snel. Vroeger wilde ik altijd mascara van de duurste merken, maar ik ben erachter gekomen dat het qua mascara vrij weinig uitmaakt. Ook heb ik weer de beroemde eyeliner van Essence gekocht. Lekker waterproof en goed aan te brengen door het dunne kwastje. Verder wilde ik graag een blush in een bronzer teint en dit was eigenlijk de enige die mij aansprak. Ik ben benieuwd. 


Eigenlijk ben ik helemaal niet van de nagellak en wil ik het altijd zo simpel mogelijk houden, maar deze bijzondere van Maybelline wilde ik toch een keer proberen. Wauw, wat een prachtig shinende kleur met glamour. Ook heb ik nog een oogschaduwbasis van Catrice gekocht, even uitproberen of hij z'n werk goed doet. En als laatste een prachtige lipstick in koraalrood. I love sweet caroline.



 Maybelline Color Show Brocades 220 Knitted Gold
Essence Crazy Volume Mascara
Essence Liquid Ink Eyeliner Waterproof
Catrice Defining Blush 060 Rosewood Forest
Catrice Ultimate Colour 290 Sweet Caroline
Catrice Prime And Fine Eyeshadow Base

In totaal was ik 10 euro kwijt. Duidelijk een fikse korting. Met de feestdagen kan ik dus weer lekker gaan glitteren, helemaal goed geregeld dit.

Liefs,
Amanda


1 opmerking:

  1. Oehhh, leuke spulletjes heb je geshopt Aman! Die koraalrode lipstick is mooooi, staat je vast prachtig :) Ik heb 10 producten voor 15 euro gescoord, woehoe! Ook allemaal budget, love it :) Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achter laat. Thanks!