dinsdag 12 november 2013

VERWEND MET PRACHTIGE CADEAUS


Op 4 november mocht ik 21 jaar worden en dit heb ik uitvoerig gevierd met vrienden en familie. Overdag kwam mijn familie op bezoek en ’s avonds feestte ik met mijn vrienden door in de tuin. Een tuinfeest in november. Echt, het is mogelijk. Na aardig wat vergaderingen had ik samen met mijn vader heaters, een tent, muziek en staantafels geregeld. Natuurlijk waren er ook drankjes en hapjes in overvloed en ben ik onwijs goed geholpen door lieve familie. Het was top. Maar, nu even over de mooie cadeautjes die ik heb gekregen.

Van mijn ouders mocht ik iets uitkiezen, als het maar blijvend was. Een sieraad, een leren jasje of bijvoorbeeld een echte leren tas. Normaal koop ik tassen bij H&M, Invito of op de lokale markt in een vakantieland. Deze komen echt niet boven de 40 euro, dus dit was een mooie kans om een fraaie tas uit te zoeken.

Ik heb gekozen voor een tas van Cowboysbag, in het congac. Het is een stoere, leren en tijdloze tas. Aangezien ik veel reis en altijd van alles met me mee sleep is de maat echt perfect. Twee grote voorvakken en ook nog eens een groot achtervak. Er zit ook een schouderhengsel bij, voor als je de tas echt niet meer aan je hand kunt dragen en verder is de binnenkant ook prachtig. I love it!



Van mijn vriendje, Thijs, heb ik een ring gekregen. Een zilveren Buddha to Buddha ring. Ik kreeg de ring in een prachtig leren tasje, te cute. Ik ben hier ook erg gelukkig mee, hij is echt gorgeous.



Verder heb ik veel geld, bonnen en andere mooie cadeaus gekregen. Misschien binnenkort weer een blog over de rest.

Liefs,
Amanda

4 opmerkingen:

  1. Jaaaa, Amanda heeft haar eigen blog, hoe leuk! Leuke cadeautjes heb je gekregen, die tas is echt super mooi! Succes met je blog :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje Nicole! Haha, ja ik ben toch maar begonnen. Even doorzetten, maar ik vind het echt heerlijk om te doen. Komt ook omdat ik nu natuurlijk wel veel thuis ben, wordt straks weer heel anders... Maar thanks :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, hele gave tas! Heerlijk om te lezen meid, ga zo door!
    Can't wait till the next one...

    xx Joor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben er ook echt blij mee, lekker overal mee naartoe nemen. Haha, ik ga door met bloggen hoor!

      Verwijderen

Leuk dat je een berichtje achter laat. Thanks!