maandag 11 november 2013

DE EERSTE UPDATE

En toen was het echt zo ver. Ik ben een blog begonnen. Really?

Ongeveer een jaar geleden was ik ook lekker op dreef en begon ik volop te bloggen. Hier ben ik toen na 2 weken mee gestopt en dus is het nu tijd om opnieuw te beginnen. Gewoon, als ik inspiratie en zin heb om te schrijven kan ik dat hier lekker doen. Ik ben er namelijk door mijn stage bij VNU Exhibitions (Jaarbeurs Utrecht) achter gekomen dat ik schrijven stiekem wel erg leuk vind.

Nu ik inmiddels al een weekje thuis zit, merk ik dat ik het schrijven erg mis. Vorige week maandag zijn mijn amandelen er namelijk uitgehaald. Hier ben ik flink ziek van geweest, het was echt horrible.  Het gaat nu al ietsje beter en ik wilde beginnen aan iets leuks, vandaar ook deze blog.

Deze keer ga ik het gewoon volhouden en doen. Ik heb er zin in!

Liefs,
Amanda



2 opmerkingen:

  1. Hee Amand!!

    Ziet er super leuk uit! Keep up the good work girl ;)

    Liefs,

    Juliet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Juul, dankjewel! Leuk dat je even op m'n blog kijkt!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achter laat. Thanks!