maandag 9 december 2013

WIE ZOET IS KRIJGT LEKKERS


Donderdag 5 december vierde ik Sinterklaas met mijn family. Dit was weer erg leuk, zoals elk jaar. We hebben gelachen en gebruld om de surprises en aandachtig naar alle prachtige gedichten geluisterd.

Die lieve oude man heeft me weer ontzettend verwend. Omdat ik ook pas jarig ben geweest vind ik het eigenlijk belachelijk en grote onzin. Maar, het blijft natuurlijk leuk om cadeautjes te krijgen.



Bij mijn surprise en gedicht zat een bon van Douglas. Binnenkort maar even goed kijken wat mijn volgende MAC product wordt, lovely. Ook heb ik een bioscoopbon gehad, heerlijk. Tijd geleden dat ik naar de film ben geweest en de maand december is hier echt perfect voor.

Een chocoladeletter hoort er natuurlijk altijd bij. Inmiddels heb ik deze tijdens mijn stage-uren al lekker opgepeuzeld in combinatie met een stuk of 20 koppen groene thee.


En dan deze geweldig warme pyjama met berenvest. I love comfy clothes. Als ik na een lange stagedag en een vermoeiende reis onderkoeld thuis kom, trek ik meteen mijn tijgerbadjas aan. Maar, nu heb ik dus ook een huispakske waar ik gewoon mee gezien kan worden. Helemaal top. Jumbo knot in en gaan.


Ook heb ik dit mooie jasje van H&M gekregen van die lieve Sint. Een basic fluffy jasje. Altijd handig en met álles te combineren. Ideaal als je even niet weet wat je aan moet trekken, zoals ik dat bijna elke dag ervaar.


Dit luchtje van Katy Perry vind ik echt super. Hij is een beetje zoetig en ruikt warm en winters tegelijkertijd. Elk jaar voor Sinterklaas krijg ik een lekker luchtje en ik houd deze in mijn tas voor onderweg. Vorig jaar kreeg ik Noa van Cacharel en ik heb hier precies een jaar mee gedaan, wat een timing.


En tadáaaaaa. Als laatste dit fantastisch verrukkelijke Bodyshop pakket. Zo overleeft mijn droge huidje sowieso de gure wintermaanden. Douchen en badderen like a boss.

Zijn jullie ook nog verwend door de lieve Sint?

Liefs,

Amanda

4 opmerkingen:

  1. Oeeehhh, lekkere dingen heb je gekregen Amanda!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, echt heerlijk. Hé, ik zie jou vrijdag weer! FINALLY!

      Verwijderen
  2. Jaaa, love The Body Shop! Hele fijne producten zijn dat :) En dat luchtje van Katy Perry is ook super lekker! Tot vrijdag chickssss xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, blijft echt lekker. Ik ben hun grootste coconut fan, maar nu toch overgestapt naar de shea. Luchtje is inderdaad echt heel lekker, en een mooi flesje!

      Verwijderen

Leuk dat je een berichtje achter laat. Thanks!