woensdag 18 december 2013

IT'S BEGINNING TO LOOK A LOT LIKE CHRISTMAS



Mijn moeder heeft de smaak weer aardig te pakken gehad en is druk aan de slag gegaan om ons huis kerst-proof te maken. Zoals elk jaar zijn de lichtjes uit de dozen tevoorschijn gehaald en ook alle andere kerstversieringen hebben we weer opgesnord. Benieuwd en zoekend naar inspiratie? Kijk dan snel verder.



Mijn vader kan werkelijk alles, maar dan ook écht alles van steigerhout maken. Zo ook deze kerstboom en twee hertenkoppen. Ongelooflijk. Dat in combinatie met het creatieve brein van mijn moeder zorgt ervoor dat wij alsmaar kunnen genieten van dit winterpaleis.


Ons huis heeft weer aardig wat groen, zilver, glitter, kerstballen en sneeuw gezien. Met al deze gezellige en sfeervolle lichtjes komen wij de koude en donkere winterdagen zeker weten door.

Helaas heb ik geen échte kerstvakantie. Dit jaar geen twee weken vrij, maar wel veel vrije dagen en tussendoor een paar daagjes werken. Prima te doen. Verder kom ik dit weekend al aardig in de kerstsferen. Onze Live Praise band geeft namelijk aanstaande zaterdagavond samen met het koor Rejoice een kerstconcert in ons kneuterige dorpje.

Tijdens de kerst ga ik natuurlijk prachtige plaatjes schieten van al de lekkere foodies die ik voor m'n neus krijg. Ik heb er zin in!

Is jullie huis al helemaal kerst-proof?

Liefs,
Amanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achter laat. Thanks!